زندگی در روشنایی آفتاب

خدایا ! تو چگونه زیستن را به ما بیاموز که ما چگونه مردن را خود خواهیم آموخت .

زندگی در روشنایی آفتاب

خدایا ! تو چگونه زیستن را به ما بیاموز که ما چگونه مردن را خود خواهیم آموخت .

اولین گفتار

به نام آنکه جان را فکرت آموخت

در آغاز سخن اجازه میخوام سال نو خورشیدی رو خدمت همه عزیزان تبریک عرض کنم و سالی همراه با شادی و موفقیت و کامرانی رو برای همه عزیزان آرزومند  باشم.

خداوند بزرگ رو شکر می کنم که تصمیم من مبنی بر ایجاد این وبلاگ در همین روزهای آغازین سال به ثمر نشست .

امیدوارم که بتونم چیزایی رو که تو سرم میگذره رو به خوبی به رشته تحریر دربیارم و از اون مهمتر اینکه مورد رضایت و استفاده عزیزانی که وقت میذارن و اونها رو مطالعه میکنن قرار بگیره.

بیان این مطلب ضروری به نظر میرسه که بنده درست در ابتدای این راه قرار دارم و همیشه خودم رو نیازمند راهنمایی های شما دوست عزیزم میدونم، امیدوارم من رو از محبت خودتون محروم نکنید و در قسمت نظرات ایرادهای من رو تذکر بدید.

فراموش نکنیم که نوشتن اون هم در مقولات اجتماعی ( که مهمترین هدف من در این وبلاگ خواهد بود ) بسیار سخت و در عین حال سلیقه ای هستش و ممکنه باعث برخورد عقاید بشه. البته بنده از همین نقطه آغاز با شما عهد    می بندم که هیچگاه از نظرات شما برداشتهای سطحی نداشته باشم و با صبر و حوصله نسبت به اصلاح اشکالاتم اقدام کنم.

به هر حال من هم یک انسان هستم ( البته امیدوارم شایسته این اسم باشم) و ذاتا اشتباه هم غیر قابل اجتنابه و مهم اینه که ما در جهت رفع اونها تلاش کنیم.

 

اسم این وبلاگ هم روزهای آفتابیه که امیدوارم همیشه آسمون زندگیتون  آفتابی باشه .

 

در پایان این متن لازم میدونم از دوست خوبم حمید رضا عابدینی مدیر وبلاگ برج و کبوتر که مشوق من برای شروع این کار بود صمیمانه تشکر کنم . 

 

لطفا من رو هم از دعای خیر خودتون محروم نکنید.

                                                                                 ارادتمند :  sunny 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 http://iranmehre.persianblog.com

بهارآمد و زمستانی دیگر از زندگی ما رخت بر بست. بیایید همگی در این ایام دعا کنیم و مدینه فاضله و گمشده انسانی را بار دیگر صدا کنیم. خدایا به حرمت کسانی که دوستشان داری به ما بیاموز که دل دوستدارانت را پر از امید و رحمت نموده‌ای .. خدایا به ما بیاموز که خدمت به خلق از هر عبادتی بالاتر است.. خدایا در این سال جدید به ما بیاموز که ... نوروز مبارکباد

سارا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 13:24

سلم
سال نو مبارک
تبریک
با بهترین آرزوها

صبا پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 14:23

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد

سلام.
ممنون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد