زندگی در روشنایی آفتاب

خدایا ! تو چگونه زیستن را به ما بیاموز که ما چگونه مردن را خود خواهیم آموخت .

زندگی در روشنایی آفتاب

خدایا ! تو چگونه زیستن را به ما بیاموز که ما چگونه مردن را خود خواهیم آموخت .

جملاتی که من دوست میدارم...

 

این عنوانی ست که از این پس ، جملات زیبا و انسان ساز صاحبان اندیشه در سرتاسر دنیا را به حضور شما عزیزان

 

تقدیم خواهم نمود ، جملاتی که تاثیرات بزرگی در زندگی من داشته اند. امیدوارم مورد استفاده شما نیزقرار بگیرند .

 

همینطورلازم میدانم از مادرمهربان و برادران بزرگوارم : محمد و داود که تاثیر بسیاری در شکل گیری تفکراتم     

 

داشته اند، صمیمانه تشکر کنم.   

 

به زبانت اجازه نده که قبل از اندیشه ات به کار بیفتد.        « شیلون »

 

کسانی که با افکارعالی و خوب دمساز هستند، هرگز تنها نیستند.     « سیدنی »

 

مقام عالی انسانی در برابر شماست، آن را به آغوش بکشید.      « شیلرر »

 

پیروزی ، همیشه نصیب کسانی می شود که در راه اصلی قدم برداشته اند.   « لیست »

 

برای آنکس که ایمان ،اراده و تلاش دارد، ناممکن وجود ندارد.      «آنتونی رابینز »

 

ذهن خود از نتوانستن ها خالی کن .         « سامویل جانسون »

 

داشتن پشتکار، تفاوت ظریف بین شکست و کامیابی است .   « سارنف »

 

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسمین جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:05

نوشته هاتون مثل همیشه زیباست

مهدی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 22:58 http://www.akharinpanah.blogsky.com

سلام آقا سعید
مهدی هستم از بچه های دانشگاه
بسیار عالی و شفاف می نویسی
امیدوارم که موفق باشی
ضمنا من مایل به تبادل لینک هستم ولینک شما رو اضافه کردم
به ما سر بزن و از نظراتت منو در جریان بزار
شاد باشی

حمیدرضا - برج و کبوتر چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 13:01 http://borjokabootar.blogsky.com

سلام و علیکم و ... و قس علی هذا
سعید جان داری کم کم داره موتورت راه می افته
موفق باشی جیییییییییییییگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد